Hari sukan 2011 :)

Tarikh : 25 Jun 2011
Hari : Sabtu
Tempat : SMK Taman Universiti 2

Assalamualaikum :)

Okay fine , aku demam hari nie . Sebab ape ? dah memang di takdirkan begituu . Hihihi . Aku nak update pasal cerita yang dah basi nie . Ah , tak basi mane pun . Okay , cukup !

Eeerrr... Ebbrrr... Eeerrrkkk kenape VIP sekolah aku tuu tak boleh sebut huruf 'R' ?

'sekolah smktu2 nie sekahang sudah banyak dipehkatakan . Sekolah awak dapat tempat ketiga dalam pehtangdingan pehingkat MSSD Johoh Bahu .'
Ah mira , tak payah nak reject2 sangat laa . Kau pun same jea . Nak sebut R pun payah nak mamposs .

Okay , cukup . Jangan nak gelak kan aku . Okay , back to the topik .

Uploading photo . .

Jangan tanye kenape bulu aku senget . Tuu style nama nya -.-


 Macam mane Kadet Bomba boleh dapat no2 ? Ah !

Tahniah ! PBSM dapat juara :) Sekali sekala bagi PBSM menang tak salah rasa nya . Hihi .

 Okay , aku jujur . KRS tak menang tahun nie . Sebab nya , tak cukup platun . Sial laa ! Puihh !

Kadet Polis :)

Puteri Islam :)

Beronok-ronok eah nak lari ? Hihi .

Rumah sukan :
1 : Jupiter (merah)
2 : Uranus (Hijau)
3 : Venus (Kuning)
4 : Neptune (biru)

Kawad kaki :
1 : PBSM
2 : Kadet Bomba

KRS memang tak menang tahun nie . Tapi kiteorg cool jea . Come on laa wey , Hari Sukan jea kott . HAHA ! Yang penting , juara tetap juara ! Malaysia Boleh !*Eh tetiba .

No comments:

Post a Comment