sebenarnyaa saya malu . . .

Err , saya malu sebenar nyaa nak wujudkan entry nie


*tutup muka*


Berjuta-juta kali saya fikir . .


Nak ker tak ? Nak ker tak ?


Sumpah saya memang malu nak wujud kan entry nie:face12:


Saya malu , malu dah terus malu . Kalau tak pecaye , tanya sayablogger-emoticon.blogspot.com


Err , sebenar nya kan saya kan kene kan jadi kan pengawal kan hari kan sabtu nanti kan time kan larian kan satu kan malaysia kan kan kan . HAHA! Korang paham tak ? hihi . Saje jea nak test IQ korang , padahal IQ aku yang tertest . Hihihi .

Okay , aku nak cerite nie . Dengar laa , kalau tak nanti aku merajuk . Hihi . Err , pagi tadi kan Cikgu Yus panggil then die kate budak krs kene jadi pengawal mase larian 1 malaysia nanti . Dengar laa dulu , jangan gelak kan aku dulu . Bukan pengawal yang jage kat bank pastuu pegang senapang tuu . Bukan bukan . Aku kene jage dekat checkpoint mase larian nanti . Okay , gelak laa sekarangblogger-emoticon.blogspot.com

Aku sukaaaaa , sebab nya aku tak payah dok gedik lari2 itik nanti . Aku cuma jaga jea . Aku dapat sijil tau buat keje amal tuu . Kau ada ? Yahoo ! Google !

Okay , yang aku tak suka nye . Nanti kene pakai uniform lengkap . Ooooeeemmmmjjjjiiiii ! Sumpah aku tak nak datang sekolah dengan uniform hijau tahi itik tuu . Tak nak ! Nanti kang orang ingat aku kene sawan sebab nya ssseemuuuaaaauuuu budak pakai baju sukan , nanti aku ? Sesat pakai baju koko . Ahhhh ! Silap2 ada orang kata 'Kak , hari sukan sabtu minggu lepas . Akak masuk perbarisan kaa ?' . Siall laa tuu ! Puihh !

Ahh , ape ade hal ? Aku buat ilek jelaa . Sekali aku karate baru tawu . Yeehhaaa ! Yang penting aku nak sijil tuu , mane tawu boleh masuk askar . Wwwuuuuuuuuuu , askar siott . Puihhh ! HAHA !

Demam aku dah baik . Batuk aku pun dah okay sikit sebab aku dah makan Strepsils untuk tekak . Eh , tipu jea:face69:

Peace . Babai , Assalamualaikumblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment