Tues-dayy -.-

Hari nie memang bosan -.- . Lepas assembly jea tarus ade raptai untuk Hari Sukan . Nak tunggu raptai start memang berbulu ketiak aku:face61: . 3 jam aku duduk bawah matahari:26: , memang best bile rase muke aku makin gelapp . Hooorraaayyy , muke aku makin gelap -.- . Okay cukup , jangan nak gelak kan aku:face62: .

Lepas rehat ade cek gigi . Aku punye kad gigi hilang , sebab nye aku pun tak tahu mane pegi kad gigi aku . Nurse tuu cek gigi aku sekejap bebenoo sebab nye gigi aku memang cantikblogger-emoticon.blogspot.com . HAHA ! Okay , diam . Esok pepagi kene hantar buku Add Math . Tapi good news nya , aku tak siap lagi . Yess , esok memang cikgu aku pot pet pot pet kat aku . Elehh , setakat Add Mathh kacang jelaa sampai exam aku pun dapat 40 jea . Hakktuihh !

Okay , esok ade raptai penuh untuk Hari Sukan . Tahun depan dah ade rumah purple dengan orange . Siape2 yang haruk sangat dengan Justin Bieber tuu , boleh laa masuk rumah purple tuublogger-emoticon.blogspot.com . Okay , aku memang tak minat langsung dengan Justin tuu . Tapi aku nak masuk rumah purple . Cikgu , please . Saya nak masuk rumah purple . Purple kan sweet . Saya pun sweet kan ? Please cakap saya sweet . Jangan cakap tak , nanti aku merajuk . K bai .

No comments:

Post a Comment