Aku dah besar , aku boleh beza semua nya

Kenapa hati aku ada satu ? Mungkin lagi satu hati milik entah siapa siapa yang perlu aku cari pemilik nya . Dan sekarang aku dah jumpa , mungkin dia hanya satu yang paling istimewa dari semua manusia yang aku kenal dulu .

Aku dah besar . Dapat bezakan concept Add Math dan Math Modern . Dapat bezakan mana yang baik dan buruk .

Kasihan . Buku karangan yang sepatutnya kene hantar minggu nie , aku tak siap lagi . Entah banyak syaitan di kepala aku sejak dua menjak nie . Idea yang sebelum nie melimpah di kepala aku , semua lenyap bila aku mula menulis tentang isi karangan . Tak adil . Bila aku cuba istifar dan fikir balik semua tuu . Hampa . Semua nya hilang .



#Indah nya bila orang yang aku sayang , ada di depan aku .

Tanya hati kau apa yang kau nak . Bukan nya mengikut arus dunia yang semakin tua .

Kekadang keadaan memaksa . Tapi apa bisa aku buat . Hanya tunduk . Pasrah segalanya .

Terimakasih Tuhan kerana pinjamkan aku teman seperti mereka dah buat hati yang telah Kau ciptakan untuk jadi peneman buat aku .
Hanya mereka pemberi semangat .

Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment