The best day everrrr :)

Tarikh : 13/07/2011
Hari : Rabu
Jam : 11.50AM-1.40PM
Tempat : Bilik memasak SMKTU2
Aktiviti : Buat kek cokelet
Kumpulan aku : Hiddaya & Syahirah

Assalamualaikum*jawab tanda nya sayang

Semalam kelas aku buat kek cokelet time english . Konon nya nak buat karangan pasal cara2 buat 'chocolate cake' yang firstly bla bla bla tuu . Seronokk gilaa time ni , jerit sana sini , lari kesana kemari , tangan lenguh bantai kek ni . *Woo , macam pantun . Cikgu gua mesti bangga ngan gua punya . HAHA ! Memang best lahh wa cakap luu:face64: ! Two thumbs up bebehblogger-emoticon.blogspot.com .


Upload photo:102:



Gambar CANTAIK :) Kabur -.-


Mak aku pesan , kalau nak kawin kene blaja basuh pinggan . Hihi .

Mohd Izdihar . Ketua kelas aku yang TERsangat paling ccooooooll :)

Cool huh ?

Cakap laa aku paling sweet , pleaseeeeeeee :)


Yaaammmiiii :)

I Love Chuu Guysss .







Bagi motif pleaseeee :)

Yang penting kek group aku yang TERamat paling sedap sekali*kalau cikgu BM aku tengok nie mesti hilang gigi depan aku:98: .

No comments:

Post a Comment