Hai Sayang :)

Hi awak:face57:

Kalau diberi peluang , saya ingin bekerja di kantin sekolah awak . Agar tiap tiap hari saya dapat buat ais krim ala ala cornetto untuk awak . Agar saya juga berpeluang melihat awak makan . Kalau begitu , saya juga ingin bekerja membersih kan kawasan surau sekolah awak . Agar saya berpeluang melihat awak solat dan meminta doa agar Tuhan memanjang kan jodoh kita . Saya juga ingin mengambil peluang untuk melihat awak di dalam kelas . Biar lah saya bekerja sebagai tukang sapu sampah sekali pun agar saya dapat lihat bagaimana awak belajar tajuk Coordinate Geometry untuk Add Math . Awak tolong sedia kan satu kerusi di sebelah meja awak di dalam kelas agar bayang bayang saya yang entah dari mana boleh duduk di sebelah awak sebagai menggantikan diri saya untuk melihat keadaan awak . Saya harap agar awak jangan nangis kalau saya tak balas mesej awak , saya suka campak henset saya lepastuu saya biarkan die macam tuu jea . Awak jangan lupa selalu buat latihan Add Math . Saya tak nak markah Add Math awak teruk SPM nanti . Awak jangan lupa makan dan sentiasa tulis nama saya dalam setiap buku mata pelajaran awak , awak jangan tidur masa cikgu mengajar tau . Awak jangan lupa rindu kita . Kita suka awak rindu kita:face12: . Saya terlalu jauh untuk menjaga awak . Saya rindu awak lebih dari semalam:face69: . Lots of love:n: .

No comments:

Post a Comment