Lumrah dunia

Sering kita dengar , manusia sering dipermainkan oleh kekasih sendiri . Begitu juga dengan aku . Tapi , itu lah lumrah dunia . Ada yang bahagia , ada juga yang menderita . Ini semua kerana CINTA ! Yaa cinta . Aku tahu aku masih kecil untuk dipersoalkan tentang cinta . Namun aku sedikit sebanyak memahami apa itu cinta . Dulu konon nya aku selalu permainkan hati lelaki . Heh , kelakar juga bila dengar . Sedangkan waktu itu aku hanya budak hingusan yang tidak tahu apa itu maksud 'couple' . Bukan niat aku untuk mempersendakan perasaan manusia . Bekas teman lelaki aku hanya tiga . Itu yang betul betul aku cinta:n: . Dan selama nya aku berjanji aku takkan ada ex lagi . Itu janji aku . Waktu aku tidak mengerti makna cinta yang sebenar . Haha , nampak kelakar . Namun itu lah kenyataan nya . Tapi percaya lah sekarang aku tahu erti kehidupan . Ada dugaan dan rintangan , bersabarlah . Pasti ada ganjaran nya:face1: . Aku minta maaf jika aku selalu menyakiti hati dan perasaan manusia di luar sana . Aku masih mentah untuk semua ini . Aku sedang mengalami proses mengenal erti cinta . Dan aku percaya ianya buat aku bahagia:face69: . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment