Satu tujuh sifar lapan :)

Gua suka hamster sebab hamster comel . Gua suka hamster sebab hamster cute . Birthday gua bulan 10 nanti , gua mintak kat bapak gua hamster satu bakul #kbai

Fazlia Natsha siapa ? Dia awek aku . (Kalau percaya memang gila) . Tak lah , dia gurlpreng aku . Aku sayang dia sangatsangat sejak aku menjejak kan kaki di SMK TAMAN UNIVERSITI 2#Ktipu . Aku rasa best sangat kawan dengan dia , dia baik , dia comel , dia kelakar , dia gengster . Woooo:face64: .

Nak tengok gamba die ? Japp3:face69:


Comel kan ? Hik hik hik .

Okay dikesempatan ini saya Khairun Amira ingin mengucapkan :

Happy birthday to you , happy birthday to you , happy birthday , happy birthday , happy birthday to you:face42: 

HAPPY BIRTHDAY ASHA !
HOPE ALL YOU WISH COME TRUE:face64:

Fazlia Natsha , sayang awak sampai mamposssss !

No comments:

Post a Comment