Rinduu nyaaaa blog saya :)

 Hai semua . Mari dekat mari dekat:n:

Alhamdulilah . Setelah sekian lama saya menghilang , akhir nya saya kembali . Agak agak blog saya nie layak tak dapat anugerah ? Haihh . Sape cakap tak layak ? Siapa ? Siapa ? Blog saya baru jea diiktiraf sebagai 'Blog Paling Basi' . Haha ! Mana tak nya , saya cume mengemas kini blog nie sebulan sekali .

Bayangkan kalau blog aku nie roti , pasti dah berkulat .
Bayangkan kalau blog aku nie anjing , pasti dah berkudis .
Bayangkan kalau blog aku nie kucing , pasti dah berkurap .

Tak payah nak bayang sangat lah kan .

Cuba sama sama kita bayang kan . .

Bayangkan aku sebenar nya tunang kepada Aaron Aziz .
Bayangkan aku sebenar nya tunang kepada Awal Ashaari .

Okay terlalu tersangat tergila bapak perasan siott .




























*Diam*




















































*Diam*





























2 minit kemudian . .














Sungguh aku katakan , aku rindu pada blogger . Betul , aku tak tipu .























Eeeeerrrmmmm . .























Nak bebel ape lagi erk ?






























Oh yaa , sekarang aku sedang sibuk menyiapkan kain rentang aku untuk hari kemerdekaan . Hari hari aku kena balik pukul 5 . Nak menang punye pasal . Aku penat tahu tak ? Kalau tak tahu diam lah . Kalau tahu pun diam:face69: . Kawan kawan dan lawan lawan , doakan aku menang tau . Cepat tadah tangan sekarang ! Haha . Cakap macam nak pegi perang an aku:face64: .

Dear Mr . KA , I'm sorry for everything . And I want you to know that I miss you so so so muchhhhh :n:


No comments:

Post a Comment