Be strong mira :(


I WANNA CRY , I WANNA MEET HIM IF I CAN:face37:

Aku sangat sangat nak jumpe kau ! Peluk kau , sedaya yang aku boleh . Pegang tangan kau , aku janji aku tak lepaskan tangan kau . Nak sangat tengok kau happy depan aku . Senyum sampai telinga dengan aku , ketawe sampai tercabut anak tekak , tercabut gigi kalau boleh tapi kau langsung tak berkorban untuk aku . Mengapa begitu ? Mengapa ?

Mungkin aku yang patut digelar bodoh , begitu mengharap seperti penguin menanti panas ! Yaa mungkin aku . Kerana kau yang buat aku jatuh hati dekat kau . Tak salah kalau aku sengaja bunuh kau bukan ? Supaya tak ada seorang pun manusia dapat kau . Adil kan begitu ?

Bila kau kata kau 'sayang' , aku terdiam seribu bahasa . Aku sedikit curiga tapi sepenuh hati aku percaya , percaya kepada kau . Gembira nya aku tak terkata:h: .

Kau begitu kacak pada aku . Yaa aku tak tipu dan sesungguh nya aku sayang kau , terlalu menyayangi kau , terlalu ! Adakah aku salah ? Tidak mengapa kalau begitu , aku kuat:face69:

Dah tiba masa nya untuk aku cuba buka pintu hati aku untuk orang yang betul betul ikhlas mencintai aku . Dear awak , terima kasih untuk segala nya . Saya doakan awak bahagia dengan SweetHeart awak:n:

2 comments: