The Best Day Everrr !

Berkali masuk tiada lagi ,
Ada pembaca tak puas hati ,
Khairun Amira nama di beri ,
Kemas kini blog jarang sekali .

Meronda-ronda menaiki beca ,
Sambil makan otak-otak ,
Apa khabar semua pembaca ,
Amacam rindu saya tak ?

*Eh mira tak payah nak pantun sangat boleh ?*

Okay assalamualaikum guysblogger-emoticon.blogspot.com

Sekarang mood aku nak berblogging turun naik turun naik . Idea aku pun turun turun dan terus tak naik naik . Astaga . . Ish ish . .

Okay semalam budak kelas aku ade buat jamuan dekat Pizza Hut Jusco . Nak dikata kan semua jugak lah yang datang . Al maklum lah , budak kelas aku ciput jea . Tapi kan tapi kan , best gilaaaaa broo . Sebab nya kan diorang sambut birthday aku sekali . Haha . Terharu wehh . Nah lah , aku bagi tengok sikit gamba . Nak cerite pun malu*gedik !blogger-emoticon.blogspot.com










Thanks untuk hari yang ter-great guys . Sumpah aku sayang korang .

Thanks Shamel sebab beli kek untuk mira lepas tuu bawak mira pegi arena lepas tuu buat surprise untuk mira depan semua orang lepas tuu . . . Cut ! Tak boleh cerita . Heee . Siape die ? Die kawan bestfriend aku punya pakwe . Jangan salah faham :)

Okay penat lah upload gamba , dah lah internet macam katak*ong ong ong . Haha . Okay lah take care semua . Sumpah aku akan ingat hari semalam sampai bila bila , betul aku tak tipu . Sebelum terlupa , aku sayang semua orang yang ade dalam entry nie . Yang tak ada pun aku sayang . Senang cerita aku sayang semua . Kbai :)

No comments:

Post a Comment