C . I . N . T . A

Assalamualaikum semuablogger-emoticon.blogspot.com
Salam satu Malaysia dan salam satu blogger:face69:




Don't play with mata , mata make you BUTA .
Don't play with cinta , cinta make you DERITA .

Siapa setuju ? Sila angkat keyboard tanda setuju . Sila gigit keyboard tanda tak setuju . Sila rebus keyboard tanda 'no comment' .

Sebelum tuu aku nak tanya . Sape yang pernah bercinta ? Yang pernah bercinta sila ke kanan , yang tak pernah bercinta sila ke kiri dan owner blog sila ke tengah untuk bercinta . Eh silap , untuk berceritablogger-emoticon.blogspot.com . Ehem ! Aku pun ada pengalaman bercinta yang aku rasa untuk kali pertama dan terakhir nya aku nak share dengan semua . Tapi aku malu . . . Yaa aku pemalu . . . Pemalu besar . . . Tolong lah percaya*K diam .

Aku rasa semua orang pernah bercinta walau sekadar cinta monyet ataupun monkey love setelah ditranslate dengan perkhidmatan google . *Google translate tuu kadang kadang macam haram jadah*

Kali pertama aku betul betul jatuh cinta pada tahun dua-ribu-sembilan . Itu first time bercinta yang betul betul cintalah konon nya . I bukan nama sebenar . Aku pun tak tahu kenape aku boleh jatuh cinta dengan I tahap nak mati punya . I pun jatuh cinta tahap nak mati dengan aku (kott) . Okay , kami berdua memang bercinta . Wah satu hari dua-puluh-lima jam handphone mesti di genggaman tangan . Handphone dengan aku memang tak boleh dipisahkan . Walaupun nak buang air beasr ker , air kecil ker , air sedang sedang yang tak berapa nak besar sangat ker . Handphone mesti di tangan . Bil telephone rumah aku pun meningkat sebab call die nak dekat 1 jam . Aku pun tak tahu macam mane aku boleh jatuh cinta dengan si I . Nak kate kaye , dua ringgit jea pun die pernah bagi aku . Itu pun payah . Nak kate handsome , muka macam projek terbengkalai adalah . HAHA ! Sebab apa ? Biar lah rahsia . .

Tapi aku dengan dia tak lama atas kehadiran orang ke berapa entah*Malas nak kira* . Bak kata orang , tiada jodoh . Time clash . . Ya Allah ! Aku teramat sedih gila bapak nenek moyang semua adalah ! Ikutkan hati , nak naik bangunan tujuh puh tungkat pastuu terjun ala ala spiderman . Haha cool . Tapi bila fikir lagi , kalau aku terjun tak mati tapi lumpuh seumur hidup macam mana ? Err terus cancel niat . HAHA ! Agak lama aku mengambil masa nak melupakan si I . Adalah dalam sejuta jam . Eh ? Lama lah juga . Hihi .

Akhir nya , aku berjaya melupakan si I setelah aku bercouple dengan si A dan kemudian dengan si B dan kemudian dengan si C dan kemudian dengan si D dan kembali single sampai sekarang . Tapi dalam ramai ramai ex aku , cinta yang betul betul aku cinta konon nya dekat . . .*some text missing*

-------------------------------------------------------------------------------------------
Aku seram bila kawan segossip sesepak seterajang aku mesej aku gini :

Dia : Aku rasa aku dah mulajatuh cinta kat kau lah doh :)
Aku : Jatuh cinta ? OMG ! Kalau dah jatuh cinta , bangun kan lah cinta balik . Haha .
Dia : Bengong !

No comments:

Post a Comment