Entry bosan . Jangan baca !


:79: Kenape ramai blogger yang gila kan Neelofa ?
:79: Kenape form4 tingkat 4 , bukan tingkat 1 ? Tingkat 1 please ! Tak larat nak mendaki gunung dengan membawa beg yang macam batu-bata . Mintak-mintak pengetua aku bace entry nie . Amin . Cepat Amin ramai-ramai ! Hihi .
:79: Kenape aku rasa hari isnin sampai jumaat masa berlalu begitu lambat . Hari sabtu dan ahad masa berlalu begitu cepat ? Ker aku sorang jea yang rase ?
:79: Kenape hari sabtu tv3 suke tayang cerita Hindustan ? Ade ker orang nak tengok cerita yang penuh emosi and muzikal tuu ?
:79: Kenape ramai sangat orang benci Fasha Sanda termasuk aku ? Dia comel , cun , seksi dan seksa ape ?
:79: Kenape cikgu aku sokong Memey rampas Norman dari Abby ? Sampai sekarang aku pelik .
:79: Kenape orang bangla suke berpimpin tangan mase jalan ? Best ker macam tuu ?
:79: Kenape kalau bercouple harus bermessage dua-puluh-empat jam sehari ?
:79: Kenape cerita indon mesti berkisah kan tentang hilang ingatan , terjumpa pelanduk dua serupa macam cerita 'Putri Yang Ditukar' , pukul 2 tuu . Bertukar anak mase kecil-kecil tapi dah besar panjang baru tahu . *Bosan*
:79: Kenape banyak sangat perkataan kenape ?

Bosan kan ? Aku dah kate entry bosan . Siape suruh bace ? Padan muka ! Padan mata ! Padan semua ! Haha:face64: .

Kbai ai wan tu stadi , tumorow ai wil hav mai histori paper . #Haha . Gila pandai aku ejaa:face54:

No comments:

Post a Comment