SatuSembilanSatuSifarDuaSifarSatuSatu :)

Selamat Hari Lahir ! Selamat Ulang Tahun ! Happy birthday ! Ծնունդդ շնորհավոր! З Днём Нараджэння! শুভ জন্মদিন! Честит рожден ден! Per molts anys! 生日快乐!生日快樂! Sretan rođendan! Všechno nejlepší k narozeninám! Tillykke med fødselsdagen! Maligayang kaarawan! Hyvää syntymäpäivää! Joyeux anniversaire! ბედნიერი დაბადების დღე! Χρόνια πολλά! જન્મદિવસની શુભેચ્છાઓ! जन्मदिन मुबारक हो! Boldog születésnapot! Buon compleanno! 誕生日おめでとうಹುಟ್ಟುಹಬ್ಬದ ಶುಭಾಶಯಗಳು! 생일 축하합니다!

KHAIRUN AMIRA BINTI KHAMARUZAMAN
YANG KE ENAM BELAS !

Aku tak pasti betul ker tidak perkataan yang aku copy paste di atas bermaksud "Happy Birthday" . Kalau salah maksud , jangan salah kan aku . Salah kan abang Googleblogger-emoticon.blogspot.com

Alhamdulilah , hari nie genap lah enam belas tahun umur patik . Patik berasa amat bersyukur kerana patik masih berpeluang bernafas di bumi Allah bersama orang yang tersayang . Tak sangka patik sudah enam belas tahun hidup . Sebenar nya patik . . . .

*Eh tak payah nak patik patik sangat boleh ?*

. . . sudah layak untuk berkahwin:face75: . Haha ! Okay Selamat Hari Lahir buat diri sendiri !

Ooemmjjiii ! Terima kasih semua . Ada ucapan yang buat aku rasa nak melompat sampai bangunan 6 tingkat . Aku terharu bila kawan kawan lame dah ex ex lame masih ingat tarikh penting aku . Heeee . Dan aku paling terharu bila rakan baru dari tingkatan 4 budiman dan lagi sangat terharu bila orang yang tahu tarikh 19 0ktober tapi buat buat tak tahu . Aku tahu !

Ada orang tanya nak hadiah ape ? Aku nak rumah banglo 5 tingkat beralamat 1910 Jalan 1995 boleh ? Cantik ! Tarikh birthday aku . Haha .

Aku tak perlu hadiah yang mahal mahal . Aku cuma mahu ucapan dan jea . Doa kan kesejahteraan dan kecermelangan aku di dunia dan akhirat . Doa kan aku panjang umur dan sentiasa di murah kan rezeki . Doa kan aku berjaya dalam pelajaran aku . Doa kan jerawat aku cepat kembali ke pangkal jalan . Cepat tadah tangan sekarang !
:face64:

Jutariaan terima kasih kepada putera dan puteri yang berlumba-lumba untuk mendapat tempat pertama dalam senarai penge'wish'an peng'birthday'an peng'aku'an :

blogger-emoticon.blogspot.com11 : 44 PM - Fatin
blogger-emoticon.blogspot.com11 : 54 PM - Hiddaya Aida
blogger-emoticon.blogspot.com11 : 57 PM - Khoirul Amri
blogger-emoticon.blogspot.com11 : 58 PM - Shamel
blogger-emoticon.blogspot.com12 : 01 AM - Ismail Hiddayatullah
blogger-emoticon.blogspot.com12 : 03 AM - Neeza
blogger-emoticon.blogspot.com12 : 04 AM - Zaki
blogger-emoticon.blogspot.com12 : 20 AM - Topek
blogger-emoticon.blogspot.com12 : 23 AM - Faizulhelmy

And more . . .

Ini semua wish melalui SMS dan CALL . 3G takde ker ? HAHA ! Yang wish mulut ke mulut . Apa ? Mulut ker mulut ? Err maksud aku wish kat sekolah , tak mampu nak senaraikan .

Terima kasih juga pada rakan rakan di fesbuk . Menggigil-gigil tangan aku nak reply .

Dan rakan myspace . Err ade ker yang main myspace lagi ? Hee .

Terima kasih atas segala ucapan dan doa:face69: . Love you allblogger-emoticon.blogspot.com

Yang Benar ,

(KHAIRUN AMIRA BINTI KHAMARUZAMAN)
Pemilik miraownbelog.blogspot.com

No comments:

Post a Comment