Tahun Ulangan :)

Hari dibentang , tarikh ditayang , jam dipasang dan kredit dibuang buat abang tersayangblogger-emoticon.blogspot.com .





*Nak update blog ! Nak update blog !*





Tapi . . . idea melayang entah kemane . Idea sila duduk diam diam !


*Okay mari kita teruskan*


Tepat jam 12 pagi , bertarikh 22 oktober 2011 . Seorang remaja perempuan yang sedang enak bermalasan di katil . Sanggup merajinkan badan sebadan-badan , menahan mata semata-mata , buat abang seabang-abang untuk ucapan seikhlas mungkin walaupun hanya . .

Happy birthday Khoirul Amri:face69: . Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki . Semoga berjaya didunia dan diakhirat . And semoga bahagia disamping orang yang tersayang , disayang dan bersayang . Ikhlas dari anak dara Encik Khamaruzamanblogger-emoticon.blogspot.com

Walaupun kepala dah terangguk-angguk , geleng-geleng dan guling-guling . Aku masih bertahan dengan perkhidmatan mp3 dan tv .


Khoirul Amri Bin Md Hananblogger-emoticon.blogspot.com .

Abang yang seindah nama diberi , indah lagi diri sendiri . Ewahh mira !

Saat aku ada masalah yang bersampah dan memerlukan seseorang untuk diluahkan . Siapa yang aku cari ? Manusia ini juga . Saat aku bosan dan memerlukan seseorang untuk bercerita . Siapa yang aku cari ? Manusia ini juga . Saat aku memerlukan pendapat walaupun dah bergulung-gulung otak aku berfikir . Siapa yang aku cari ? Manusia ini juga . Saat aku melalak macam tengok cerita hindustan dan mencari orang untuk menceriakan aku . Siapa yang aku cari ? Manusia ini juga . Dan manusia ini jugak lah orang yang aku sayang .

Saat , minit , jam , hari , minggu , bulan , tahun , dekat , abad , kurun dan sampai bila-bila kita sentiasa berkawan sebab dia lah abang aku yang susah nak melawan . Dia masih abang aku yang wow di dunia ini . Dia masih abang aku yang berada kedudukan teratas dalam kategori abang angkat:face69: . Masih masih dan masih . .

Am am , mira dah update blog pasal am nie . Suka tak ? Suka tak ? Haha .

For my dearest brother : Tolong jaga dan hargai segala benda yang pernah mira bagi . Itu jea yang mira mintak . Thanks for everythingblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment