Yahoooo finally !

Assalamualaikumblogger-emoticon.blogspot.com

Syukur alhamdulilah , akhir nya saya telah dapat menyiapkan kerja kursus Prinsip Perakaunan dengan jaya nyaa .

Dah sudah , macam penghargaan lerr pulakblogger-emoticon.blogspot.com

Aku dah hantar kerja kursus yang membeban kan kepala aku selame nie . Yeehhaaa ! Akhir nya , lega betul rase . Macam nak melompat rasa nya . Tak payah nak mengadap komputer 24 jam dan duduk sampai kebas segala bende nie nyah oii . Sampai tak boleh nak online pesbuk , buzy sangat dengan bende alah tuu . Ktipu . Kenape mesti ade kerja kursus segala bagai ? Aku rase macam langsung tak membantublogger-emoticon.blogspot.com .

IMBANGAN DUGA KEDAI AKU

DEBIT         KREDIT
147,173.60     147,173.60

Gila ah , imbangan duga aku imbang . Hak hak . Muka bangga sikit . Tapi tapi , kedai aku rugi 3 ribu lebih . Kah kah . Memang nak kene campak lombong betul bende alah nie:118: . Tapi setelah aku naik kan harga jualan aku , fuhh untung jugak akhir nya .


Bai bai kerja kursus , jumpe awak tahun depan pulak yer:c:

No comments:

Post a Comment