Day 2 : 10 things you love

Aku tawu aku teruk . Aku taktahu macam mana nak pujuk diri aku dalam keadaan macam nie . Aku rasa aku teruk sangat . Aku tak boleh dipercayai ! Akuu . . Akuuu . .

Aku TERlupa pasal Top 10 list . Aku baru buat day 1 ? Apa ? Baru Day 1 ? Teruk nyaa kau mira ! Ya , aku mengaku aku teruk . . Akulah penulis blog paling tak rajin pada abad ini . Oh don't kill me ! Maka para pembaca sekelian . Terimalah . .

Day 2 :10 THINGS I LOVE

1. Dalam hidup aku yang maju konon nya nie , of course lah benda yang paling aku chenta (geli plisss) ialah handphone aku yang setia menemani aku . Kalau takde handphone , alamat mati rindu lah aku . Rindu kat boypren aku sorang tuu . Ahakk !

2. Kedua , aku suka warna pink . Aku tahu ramai yang cakap pink tuu gedik . Ah ade aku kisah ? Pink kan sweet , macam blog aku . Bhaha . Warna pink kalau padan kan dengan warna yang sesuci semurni warna putih , lagi nampak sweet . Warna putih pun aku suka jugak . Macam best gitu kalau nak gigit . Hmm . Key key . (Apa kaitan sey warna , putih dengan . . . . . . . . . gigit ?)

3. Seterusnya , aku suka lagu jiwang . Dah nama pun jiwang sentimental kan . Lantak ah orang nak kata lagu tuu bosan ker , pengganti pil tidur ker . Yang penting kepala otak aku tak bergegar secara tiba tiba bile dengar .

4. Aku suka tengok cerita yang starring dia handsome dan cantik SAHAJA . Haha . Kejam kan ? Aku cuba jugak memaksa diri tengok cerita yang starring dia kurang cantik and handsome tapi feel tak sampai aa beb . Haha . Nampak nya , aku memang sukakan sesuatu yang indah sahaja . Ahakk !

5. Aku suka sangat naik kereta or menikmati perjalanan dalam kereta bila malam . Kalau boleh tak nak keluar dari kereta . Mungkin sebab malam tak panas , tak silau . . Hmm mungkin juga .

6 . Then aku suke aiskrim vanilla . Suka sangat . Yelah , aiskrim vanilla kan putih suci murni jea kan . And aku tak suka aiskrim coklat . Like erghh . . TAK SEDAP okayy !

7. Aku suka bila aku kat tempat tinggi . Err i mean macam bukit , gunung or so on lah . Memang lah aku gayat sikit , tapi aku rase tenang . Lagi tinggi lagi best . Makin kecik benda kat bawah yang dapat kulihat , semakin bahagia diri ini . Hohoho jom terbang !

8. Aku suka berkaroke dalam jamban rumah aku . Even suara aku macam katak yang sakit tekak , cuba bayangkan macam mana ? Haha . Takde hal lah beb . Janji aku suka . Haha . Dah diam .

9. Aku suka hamster . Okay memang dari dulu aku nak sangat bela hamster tapi aku takut hamster tuu mati kene makan dengan kucing aku . Serius , aku suka sangat . Hamster sangat omel okayy . Hihi .

10. Last but not least , aku suka apa apa pun yang berkaitan dengan musik . Ehem well . Aku kan berjiwa seni . Bhahaha . Sampai sekarang aku tengah cari orang yang boleh ajar aku main piano secara PERCUMA . Haha . Save budget untuk kawin :)

Aku suka cium adik aku yang kecik tuu . Yang besar tuu tak ah . Kalau dapat cium memang PEHH ! PUASS ! Hahaha .

No comments:

Post a Comment