Day 3 : 10 things you hate

So guys , memandangkan aku free sekarang , aku pun dengan bersemangatnya akan update blog dengan kerap . Setiap hari pun aku boleh update tapi nanti korang bosan pulak kan . Hmm tak jadik lah . Nanti korang cakap aku nie takde keje lain pulak . Macam takde life yang lagi menarik selain daripade update blog . Wuu wuu touching ah ceng gini .


Lihat pada tajuk , hari nie aku nak membongkarkan isu isu yang panas yang terjadi di negara kita . Eh ? Tak tak , maksud aku isu yang berkaitan dengan diri aku yang diseragamkan dengan Top 10 list . Err diseragamkan ? ? Okayy . .

Maka , terimalah . . .

Day 3 : 10 THINGS I HATE

1. Pertama sekali , aku menci lipas ! Act , aku takut lipas . Tapi terus terang aku cakap , aku BENCI lipas . Menci pun boleh . Kedengaran somel gitu . Aku tak suka lipas sebab lipas berbau , jijik dan sangat tak omel macam hamster okay . Ah menci menci menci ! Haha .

2. Aku tak suka tempat tempat yang crowded banyak sangat manusia . From Bangla ada , from Thailand ada , from Nepal ada , from India ada , from Vietnam ada , itu Lombok punya orang juga ada . Haha .

3. Aku tak suka pegi kedai lepastuu belek barang kat situ slowly walaupun barang kat situ cantik cantik belaka . Senang cakap , aku tak suka buang masa untuk buang duit . Aku kalau nak buang duit kena cepat cepat . Hahaha .


4. Next , aku tak suka orang yang kuat membebel . Bukan apa , kalau dia membebel pun tapi aku tak bersedia dan TAKNAK dengar buat apa beb ? Masuk teinga kiri , keluar telinga kanan . Masuk telinga kanan , keluar telinga kiri . Last last , dia dapat penat . Aku tak dapat apa apa . Kemahiran mendengar dan kemahiran komunikasi pun failed . Tapi . . . mungkin dia dapat kepuasan . Mungkin ?


5. Then , aku benci bila dipaksa . Serius beb , aku memang benci lah keadaan memaksa , dipaksa dan terpaksa nie . Memang seluruh keturunan 'paksa' aku benci . Kalau 'mereka' boleh dihapuskan dengan mesin pemotong rumput , aku sanggup kerja part time jadi pemotong rumput . Bhaha .


6. Aku tak sukaaaaaaaaa tengok sesetengah scene dalam cerita indon . Rasa macam nak cekik jea director dia . Bukan cerita indon jea , drama tempatan pun sama kadang kadang . Begitu juga dengan filem . Cerita hindustan lagi best laa wehh . HAHA !


7. Aku tak suka orang yang suka menuduh sesuka hati . Betul , kadang kadang aku rasa macam nak tumbuk biar bagi berterabur gigi dia . Tapi nasib iman aku kuat . Senang cerita aku tak suka orang suka menfitnah . Mengumpat pun sama . Grr macam takde keje lain jea diorang nak buat . Baik berzikir lagi bagus -.-


8. Aku dah tak tau aku benci apa . Hmm mungkin poligami ?


9. Lelaki tindik telinga , hidung , mata dan semuanyaa lah .


10. Cacing and their friends and family .


Fuuuuuuuuu akhir nyaa . . Lepas satu seksaan . Haha .

Copp ! Yang nie pun aku benci nie .

No comments:

Post a Comment