Day 5 : 10 wishes

Okay fine , malam nie i kena jaga my baby lisa sebab my mom dah start kerja malam . Tapi nasib baik my mom ade bagi upah , at least takde lah i kena jadi babysitter tak berbayar . HAHA ! Eh tapi i ikhlas lah , my mom tak bagi upah pun takpa -.- . Boypren i sorang tuu biasa lah , sibuk kerja cari duit nak kawin dengan i . Dia memang sibuk , takpe i bagi chance . HAHA ! K dah diam . Jom teruskan dengan game kita . .

Day 5 : 10 WISHES

1. Nak balas jasa mak bapak aku dengan membelikan kapal terbang sorang sebijik . Boleh ? Eh tak , maksud aku nak balas jasa diorang dengan dapat bagi diorang hidup senang . Kalau boleh biar diorang tak payah kerja , duduk rumah jea jaga cucu . Eh ?

2. Nak menang peraduan gores dan menang bernilai 1 juta . Tak banyak , sejuta jea . Boleh ?

3. Aku nak tinggi . Tambah lagi 5cm pun jadi lah . Boleh ?

4. Aku nak graduate time umur aku 22 tahun . Lepastuu boleh terus kawin . Hihi . Insyaallah .

5. Aku nak ada rumah banglo atas bukit . Taknak bawah bukit , nak atas jugak ! -.-

6. Nak ada helikopter sendiri . Senang nak balik rumah kat atas bukit tuu . Naik kereta penat nanti nak tekan minyak . Haha .

7. Nak jadi seorang manusia yang disegani , digeruni , ditakuti dan diserami . Eh eh ? Tak nak lah , nanti sayang aku lari . Cukup lah sekadar aku menjadi seorang insan yang dihormati :)

8. Tolonglah , aku nak pergi melancong kat semua tempat yang cool ! Boleh ?

9. Aku nak anak anak aku jadi anak yang baik , hormat orang tua . Even kadang aku sendiri tak dengar cakap mak bapak aku .

10. Aku nak kawin dengan pakwe aku . Boleh ? Kbaii . Haha .

Sebenarnya tiada wish aku yang lain selain daripada nak jadi insan yang baik kepada ibu bapa , keluarga , sanak saudara , agama dan suami . Eh ? Hihihihi .

No comments:

Post a Comment