Day 10 : 10 Final Words


Hai hai hai hai . Apa khabar semua ? Yayy akhirnya top 10 list dah sampai ke penghujung . Tapi untuk yang terakhir nie aku rasa macam seram sebab aku teringat Final Destination . Bhahaha kfine -.-

DAY 10 : 10 FINAL WORDS

1. Seriously , untuk final words nie aku taktahu nak cakap apa . Hee . Ini dikira final words jugak ker ? Boleh laa eh , nanti aku belanja cool blog kat jusco yang tempat budak lepas SPM cari kerja . Wuu . .

2. Untuk pengetahuan , aku tak tahu cita cita aku . Aku macam malas nak fikir . Haha . Teruk kan ? Yee aku tahu aku teruk -.-

3. Tetibe aku rasa macam nak jadi cikgu . Agak agak sesuai tak erk aku jadi cikgu ? Cikgu Mira . Hehehehehehehe .

4. Aku nak mintak maaf kalau ada keterlanjuran kata . Sesungguhnya , aku hanya insan biasa yang banyak melakukan kesilapan . Maafkan aku , wahai teman .

5. Terima kasih untuk semua yang dah berbakti pada aku . Kau buat aku senyum pun dah kira berbakti tau . Buat aku marah lagi lah berbakti . Hee*senyum tak ikhlas*

6. Aku sayang family aku , kawan kawan aku , pakwe aku , followers aku . . Sayang ketat ketat punya ah ! Muah muah ! K gedik -.-

7. Aku rindu boypreng aku . Hik hik .

8. Aku taknak es-pe-emm !

9 . Okay baii .

10. Fuu habis jugak akhirnya ! Tahniah kerana meluangkan masa senggang anda untuk membaca !

No comments:

Post a Comment