Tahun Baru , Tahun Baru !


Assalamualaikum . .
Selamat datang dua-ribu-dua-belas , selamat tinggal dua-ribu-sebelas .

Setelah lama menanti ternanti dinanti bernanti mengnanti . Akhirnya pernantian yang ditunggu-tunggu oleh semua makhluk dimuka bumi ini kecuali aku telah pun tiba . Pernantian ini disambut dengan bunga api yang tersembur berwarna-warni di langit . Berapa harga mercun macam gitu ? Err . . -.-

Syukur alhamdulilah , aku masih bernafas pada ketika dan saat ini . Selamat Tahun Baru buat semua warga Blogspot yang mengenali diri ini , terutama sekali pada pengunjung miraownbelog.blogspot.com . Tak lupa juga kepada para pengikut , pengromen , pengromen ? Eh silapp , pengomen . . Hihi . Semoga tahun ini mejadi lebih baik dari tahun tahun sebelumnya .

Apa azam baru ? Azam baru sudah lama aku ingin . . . . *biarlah rahsia*  , tapi tidak kesampaian dari tahun dulu punya dulu punya dulu . Kini , aku bawa kembali azam yang dulu punya dulu punya dulu ke kini punya kini punya kini . HAHA !

Sejuta kali maaf andai penulisan yang dibuat pernah membuat kalian terasa kecil hati . Kadang kadang apa yang ditulis ini memang disengajakan . Biar kalian semua berkecil hati daripada berbesar hati . *Ketawa jahat* . Sejuta kali maaf andai diri ini tidak sempat membalas kunjungan sesiapa yang melawat blog ini di shoutbox . Sejuta kali maaf andai diri ini pernah tersengaja tidak membuat tagged dan contest yang kalian berikan . TERSENGAJA bukan tidak sengaja . HAHA ! Aku tak buat bukan sebab aku malas tapi MALAS , malas dengan MALAS tak sama kan ? *Ketawa lagi jahat * . Sejuta kali maaf untuk penulisan miraownbelog.blogspot.com sepanjang tahun dua-ribu-sepuluh dan dua-ribu-sebelas . Tak lupa juga pada tahun ini iaitu dua-ribu-dua-belas . Tak semestinya raya baru bermaaf-maafan kan ? Dengan ini , Khairun Amira berusia tujuh-belas-tahun secara purata tahunannya . Haha . Oh yeah ! Akhir sekali , "Happy Blogging guys" .

Dan terakhir sekali . . . siapa yang baik hati , jantung , limpa dan paru-paru yang nak tolong aku buat homework untuk tahun nie ? Please . . Hihi .

Kalau aku Menteri Pelajaran , aku tangguhkan SPM untuk tahun nie . Tahun nie jea , tahun depan takk ! Haha .

No comments:

Post a Comment